Wielka Orkiestra Mizofoniczna_ saksofon
Saksofonista, klarnecista, kompozytor. Studiował na wydziale malarstwa oraz w pracowni multimedialnej na Gdańskiej ASP
Muzycznie wyrósł na gruncie yassu – ruchu artystyczno-społecznego, który na przełomie lat 80. i 90. zbuntował się przeciw skostnieniu polskiego jazzowego środowiska. Wraz z Tymonem Tymańskim oraz grupą kilku innych wolnych od wszelkiego doktrynerstwa muzyków, zmienili oblicze polskiej muzyki jazzowej. Trzaska był współzałożycielem najważniejszej formacji yassu – legendarnej Miłości oraz liderem równie kreatywnego Łoskotu. Choć impet yassu wygasł wiele lat temu, Trzaska stał się czołową postacią krajowej sceny improwizowanej. Po okresie yassowym, nagrał kilka skupionych i wyciszonych płyt z sekcją braci Olesiów. Akompaniował także poetom: Świetlickiemu i Andruchowyczowi, tworzy projekty muzyczno-literackie z Andrzejem Stasiukiem. Skomponował muzykę do filmów Wojciecha Smarzowskiego: „Kuracja”, „Dom Zły”, „Róża” i „Drogówka”.
Jest liderem, międzynarodowego kwartetu Inner Ear, kwartetu klarnetowego IRCHA, duńsko-polskiego tria Volumen, członkiem m.in: Resonance – Kena Vandermarka, Magic – Joe McPhee czy tria Shofar z Raphaelem Rogińskim i Maciem Morettim. Muzyka żydowska od kilku lat jest stałym elementem w jego twórczości. Przede wszystkim jednak realizuje się na gruncie radykalnego współczesnego jazzu free. Podróżuje po świecie, współpracując z tuzami światowej improwizacji, m.in. z Peterem Brötzmannem, Joe McPhee, Kenem Vandermakiem, Peterem Friisem Nielsenem, Clementine Gasser, Petem Ole Jorgensenem, Michaelem Zerangiem, Franzem Houtzingerem, Jayem Rosenem, Domikiem Duvalem, Markiem Sandersem. Nagrał około czterdziestu płyt.